ລົດໄຟລາວຈີນ: ອຸໂມງສຸດທ້າຍ ແລະໃຫ່ຍສຸດໄດ້ເຈາະຜ່ານຢ່າງສຳເລັດ - Blog ແຊຣ໌ຂ່າວສານທົ່ວໂລກ

ບົດຂ່າວທົ່ວໂລກ, ແປ ແລະ ອ້າງອີງຈາກສຳນັກຂ່າວທົ່ວໂລກ World News, Translate and Refer to News Agencies around the world

Post Top Ad

22.9.20

ລົດໄຟລາວຈີນ: ອຸໂມງສຸດທ້າຍ ແລະໃຫ່ຍສຸດໄດ້ເຈາະຜ່ານຢ່າງສຳເລັດ

 ວັນອັງຄານນີ້, ບໍລິສັດວິສະວະກຳທາງລົດໄຟແຫ່ງປະເທດຈີນໄດ້ເຈາະອຸໂມງຜ່ານ Ban Phoukeu ຊຶ່ງເປັນອຸໂມງຍາວ 9 ກິໂລແມັດຕາມເສັ້ນທາງ ລົດໄຟຄວາມໄວສູງ ລາວຈີນ.

ອຸໂມງ Ban Phoukeu, ທີ່ມີຄວາມຍາວ 8,936 ແມັດ, ແມ່ນເປັນໜຶ່ງໃນສິບອຸໂມງ

ທີ່ມີຄວາມຍາວກາຍ 5 ກິໂລແມັດຕາມເສັ້ນທາງລົດໄຟ. ມັນຍັງເປັນອຸໂມງທີ່ຍາວສຸດອັນດັບ

ສີ່ທີ່ມີຄວາມສ່ຽງໃນການກໍ່ສ້າງ.

.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEinh8uFE6SBJNaARFf-XO7A-zZbr82HWRI7MRxirRIZUCG8RUhAiZq_aOrHbEdfvD2-74-_3mc3Dq6LUxAeC4mLIfebKMjQUN_0d7KipwK3uxBaoto-0esNwnVrk3A18WSosxAVieCQ_m8/
2019 shows the Ban Sen No. 2 Tunnel ພາບປະກອບ


ໄລຍະທາງທັງໝົດ 198 km ຕາມເສັ້ນທາງລົດໄຟລາວຈີນມີ

ອຸໂມງທັງໝົດ 75 ຈຸດ

ຊຶ່ງໃນນັ້ນ 10 ຈຸດແມ່ນເປັນອຸໂມງທີ່ໃຫ່ຍ ຊຶ່ງມີຄວາມ

ຍາວກາຍ 5 km.ອຸໂມງ ບໍເຕັນທີ່ມີຄວາມຍາວ 6,453.5 m ເປັນອຸໂມງ

ທຳອິດທີ່ໃຫ່ຍແລະຍາວທີ່ເຈາະສຳເລັດໃນເດືອນມີນາ 2019.

ແຫລ່ງຈາກ: ຊີນຫົວ

No comments:

Post a Comment

SpicyTricks

Post Top Ad